Archive for 12 oktober, 2012

Höststädning

Kanonfint väder och solen värmer. Perfekt för höststädning. Och eftersom vi haft några frostnätter borde detta bli sista gången för i år med röjsågen.

20121012-160300.jpg

Shoppingsugen

Riktigt shoppingsugen är vad jag är nu. Fast det är man väl alltid när det gäller hästprylar 😉 Tyvärr så kan jag inte motivera ett enda inköp, det finns helt enkelt inget jag måste ha.

Skulle väl vara en ny sadel men det är ju inget man bara köper så där rakt av. Sen kan jag ju komma på en miljon saker jag skulle vilja ha men det är ju inte riktigt samma sak. Alla sakerna här nedaför är från Sharpman.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det jag faktiskt skulle kunna köpa är ett par nya gummistövlar för mina läcker in och då känns det ju lite som att själva idén med en gummistövel går förlorad. De här från Huntley är ju favoriterna, frågan är bara vilken färg som är snyggast?! Röd väst och röda stövlar kanske?! 🙂

Lite nya borstar kanske. De här är faktiskt riktigt bra. Enda nackdelen är att de är lite svåra att göra rent, pälsen fastnar lite väl bra i dem.

Och de här matchar ju de rosa stövlarna. Måste alltså ha två par stövlar.

Och ett par ledade stigbyglar är ju nästan ett måste, det är så mycket bekvämare för knän och fotleder.