Ny häst – söt nordis

 

Var och hämtade en ny liten sötnos igår. Han heter Galant och tanken är att han efter någon tids ”inskolning” ska gå som turridningshäst.

Fem år gammal och väldigt fin att titta på. Ska bli spännande att se hur han är att rida.

Ikväll bär det av till Herrljunga Ridklubb med Berra och Gullan. Fast jag ska inte rida, känns ju både lyxigt och tråkigt. Har två tjejer som hjälper mig att rida och de ska få testa hästarna på ridbanan.

Berra ska ju säljas och tanken var att jag skulle låna ut Gullan på foder för att hinna med allt annat lite bättre. Men det är ju min lilla älskling så nu när jag fått bra ridhjälp så får hon vara kvar🙂 Känns helt rätt.

3 responses to this post.

  1. Jättesöt!!!!

    Svara

  2. Han är jättefin! Men ska du sälja Berra? Han är ju min favvo jue (nåja, jag har ju aldrig träffat honom men jag har ju fått följa hans äventyr här).

    Svara

  3. Posted by Carolina on 21 april 2013 at 5:31

    Hej!Lille Sten var i min ägo under två år! I en svag stund sålde jag honom för att tillfälle gavs!Om du någonsin säljer honom vill jag gärna köpa tillbaka honom!!Men han kommer nog att få ett bra liv hos dig också!Lycka till med sötnosen…

    Svara

Kommentera

