Snyggt och varmt

Jag letar efter en ny vinterjacka till stallet. Den ena har verkligen gjort sitt när till och med dragkedjan ger sig. Själva den värmande funktionen försvinner ju på nåt sätt när jag inte kan knäppa jackan😉

Har kollar runt lite med det mesta är ju svart, brunt eller i liknande nyanser. Kanske är mest praktisk men så otroligt tråkigt. Så hittade jag den här från Uhip. Riktigt läckert och ett helt ok pris också – 1295 kr.

Jag älskar denna i turkost men den finns även i lila, ljust röd, svart och brun.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Finns såklart en matchande kjol till. Den är jag väl aningens mera fundersam till. Idén verkar bra men frågan  är om man använder den? Jag som alltid fryser borde ju göra det. Snyggt är det iallafall!

 

One response to this post.

  1. Kjolen är skön och lätt att använda🙂

    Svara

Kommentera

