Behöver du hjälp?

Kanske inte har varit så tydlig med det men vi tar ju även emot tillridnings och försäljningshästar.

Så har du en häst som du behöver hjälp med så hör av dig till mig så ser vi vad jag kan lösa. Inga problem eller funderingar är för stora eller för små. Det kan ibland hjälpa med ett mail eller telefonsamtal och ibland behöver vi träffas. Så har du funderingar så är du varmt välkommen att höra av dig till mig så lovar jag att hjälpa dig så gott jag kan. Och kan inte jag så försöker jag hitta någon som kan🙂

Kan rida C-ponny och uppåt men kan även lösa mindre ponnysar men hjälp av duktiga mindre tjejer.

Kommentera

