Massor av idéer

Men lite mindre tid, det gamla vanliga problemet🙂 Har massor tankar och ideér hur vi ska kunna utveckla hästeriet. Så nu skriver jag bara en sak på min önskelista i år – mera TID!

Framför allt vill jag kunna utöka våra långa turer så vi kan rida flera dagar och övernatta ute. Har hittat ett riktigt bra ställe men problemet är att de personer man kommer i kontakt med inte alltid är lika pigga på nya idéer. Jag har förståelse för att alla inte kan nappa på allt men när det för deras del faktiskt innebär att de också tjänar pengar utan att egentligen behöva göra något kan jag inte riktigt förstå problemet.

 

Det är roligt att rida, speciellt på Gullan.

Jag saknar inte alls sommaren….hmmm…

Fin favoritplats!

Kommentera

