Gegga och gräs

Reg och åter regn, men men….Idag får fyra glada pojkar komma ut i den stora sommarhagen. Håller tummarna för att det ger sjutton i att fortsätta ösa ner för jag vill helst inte ha den helt söndertrampad. Undrar varför det aldrig kan vara lagom?

Idag är det ”Bitterna trampet” vilken innebär att man cyklar en runda i bygden och sen är det partaj på kvällen. Ska bli både riktigt kul och intressant😉 Fast det lär bli långkallingar på eftersom det är 10grader och mulet plus blåst. Skönt majväder!

Nu ska jag göra ett ryck så jag blir klar med hästar och stall för idag. Dagens roligaste är att det börjar boka på med turridningen inför sommaren.

Och ifall någon har ett bra tips så letar vi efter en stabil och trygg nordsvensk till. Är inte det lättaste att hitta helt rätt och gärna inte 50 mil bort. Så har du något bra idé så säga gärna till.

Jag vill ha glassätarväder NU! Denna gooooda glassen åt jag senast jag var i Vadstena på kurs, inte alls dumt🙂

Kommentera

