Snabbvecka

Redan söndagkväll, vart tog denna veckan vägen. Tycker det var bara någon dag sedan jag packade och tvättade inför trippen till Strömsholm. Och nu är veckan slut. Galet snabbt!

Idag har jag haft ridelever och solen har strålat, trevligt. Både Lucas, Tara och Godis skötte sig finfint.

Under eftermiddagen lastade vi Gullan och Berra för avfärd till Vagnslätt och deras bana. Första gången jag och Emma åkte själva med båda hästarna och det gick toppen. Första turen red Emma deras Aragon och jag red Berra. Fyra varv och liten skötte sig bra.

Andra turen red jag Gullan, oplanerat själv😉 Fyra varv på henne med och det gick riktigt bra. Jag blev väl antagligen tröttare än henne men men….

Jäkla muntergök i ridhuset i veckan

Kommentera

