Hemma igen

Så var man hemma igen. Hade jag fått välja hade jag varit kvar några veckor till. Så jäkla roligt!

Gullan är lika knäpp som vanligt, hon blev superstressad när hon kom hem till sin box. Hon gick runt, runt och sprätte ut allt hö och skitade ner. Fast hon verkade ganska nöjd imorse när hon fick komma ut i en stor hage igen.

Tänk att fyra dagar kan gå så fort och att man kan lära sig så mycket. Nu ska jag bara kunna överföra det jag lärt mig på hästarna här hemma.

Emma rider en av skolans hästar och Colin rider Gullan. Var riktigt kul att han ville testa att rida henne, och tydligen var hon snabb🙂

Kommentera

