Förkyld!

Har blivit tokförkyld, så otroligt irriterande. Har massor att göra men det enda jag orkar är att äta en och annan kaka (som inte smakar nåt) och slötitta på datorn och tv:n. Tur att brorsan lämnade av en hel kasse med kex förra veckan, just nu smaskar jag på Ballerina Kladdkaka Vanilj🙂

 

 

Har varit med jobbet två dagar i Kristianstad och att tajma in förkylningen då var väl inte helt toppen. Försökte bota den med några öl på The Bishops Arm´s med det funkade dåligt😉

Dagen fördriver jag med att forska lite kring hästarna.

Berra (Local Heartbeat), Roffe och Nisse´s pappa: Local Hero. Och ja, Berra ÄR lika sin far.

Berra´s mamma: Risk Row

Querencia och Local Quintaz (Nisse)

Querencia och Local Quadir (Roffe) 

Största problemet just nu är att det är fyra hästar som MÅSTE motioneras. Förhoppningsvis hinner Emma rida någon av dem men resten då. Känns inte som den bästa iden att göra något fysiskt idag. Kallt som sjutton var det imorse också,     -7grader. Inte ok!

4 responses to this post.

  1. Krya på dig! Jag är glad att jag sluppit den där värsta förkylningen.

    Svara

  2. krya på dig…å ät kaka:)

    Svara

Kommentera

