VÅR!

Solen skiner, så mycket lättare allt blir då🙂

Fast jag vaknade redan 05:30 imorse då Lucas höll på och gnäggade som en galning ute. Eftersom jag inte kunde se något genom fönstren var jag tvungen att klä på mig och gå ut.

Vad han ville vet jag inte för allt var precis som vanligt. Han var väl sällskapssjuk.

Väl uppe och ute frukostfodrade jag, bytte täcken och släppte ut Montana och Tara i hagen. Gullan och Berra fick stå inne lite längre då de hade en massa hö kvar att äta upp.

Sen gick jag och bäddade ner mig igen. Sängen är väl aldrig så skön som när man varit uppe en gång.

Idag ska Gullan och Berra ridas plus någon/några av de andra. Lite vårstädning ska nog hinnas med också.

Trevlig helg på er🙂

Kommentera

