Färg!

Med ett par sådana ridbyxor måste det ju bli roligare att rida😉 Har nog inget turkost i hästväg sedan tidigare. Och så finns de ju i ROSA🙂

Kul att det blir mera turkosa saker bland häst & ryttar pryttlarna i år.

Bilderna plockade jag från en av de få bloggar jag regelbundet läser : Showjumper

4 responses to this post.

  1. Posted by Emma on 10 mars 2012 at 2:06

    jag vill haaaa! vart finns dom!?

    Svara

  2. Snygga färger! Man syns verkligen om man har något sådant på sej!!! Men jag är av den typen som inte passar i dessa färger. Brunt, svart och grått funkar på mej…

    Svara

    • Det är ju olika vad man känner sig bekväm i. Alla mina nuvarande ridbyxor är just i mörka färger så nåt roligare till våren vill jag ha🙂

      Svara

Kommentera

