På kurs

Idag åker jag till Vadstena på ickehästig kurs. Fast lite med hästarna har det eftersom jag efter denna kursen (klar i december) kan leda pilgrimsvandringar. Fast vi ska ju såklart ha dem till häst:)

Är skönt att komma iväg men ett himla meckande att få allt hemma men barn och djur att funka. Som tur är har jag världens bästa Emma som hjälper till och passa barn, hundar, hästar och hus hela kvällen/natten eftersom Petter inte heller är hemma.
Guld värt med såna kompisar:D

Det sim slog mig igår är att jag ger detaljerade instruktioner om hur hästarna ska skötas och vilka som ska göras vad med men barnen nämns i förbifarten.
Måste vara ett bevis på en äkta hästidiot;)

Trevlig skottdag på er:)

20120229-081721.jpg

3 responses to this post.

  1. Alltid kul med kurs, i synnerhet sådana som man kan göra hästanknytning av!!!

    Svara

  2. Svar: Den kostar 144kr och finns att köpa i Skara på Rosen`s alltså djur och naturbutiken.

    Ja ibland undrar jag varför jag köpte ett sto, när jag har så dåligt tålamod ibland….

    Så fin Gullan är på översta bilden i din blogg. =) Vart kommer hon ifrån?

    Svara

    • Åhhh, då får det bli en tur till Skara🙂

      Jag köpte henne då hon stod i träning hos Catarina Vång (tror det är Uppsala trakten). Fattar heller inte varför jag har ett sto😉 Borde hålla mig till bruna valacker.

      Svara

Kommentera

