Mera galopperande

Nu är det bestämt, det blir två nya blodisar i stallet.

De har samma pappa som Berra och är 3 och 4 år gamla. Inte inridna så vi vet ju vad vi ska pyssla med de kommande månaderna. Förhoppningsvis blir det inte FÖR mycket markkänning😉

De kallas Nisse och Roffe, ungefär lika snyggt som Berra. Ska bli väldigt spännande att se vad detta är för pojkar.

För övrigt gnäller jag på underlaget igen. Idag skulle vi rida Berra och Gullan men det blev en pyttekort skrittrunda för det var isgata ute. Vår nu tack!

Gullan var så uttråkad så hon såg apatiskt ut.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nå´t sånt här kan  jag tänka mig ganska så omgående🙂

 

 

 

6 responses to this post.

  1. Posted by emma on 22 februari 2012 at 13:18

    Ska bli spännande det här!

    Och nej, markkänning ska iallafall jag försöka undvika..(fast så bra som jag är på det kommer jag bli först med att öva marklandning.. :p)

    Svara

  2. Jättespännande med nya hästar!!!

    Svara

  3. Posted by Ellen on 22 februari 2012 at 19:30

    Åh vad roligt!! Om de verkar snälla och inte kastar av folk så skulle jag kanske kunna lära mig galoppera fullblod sen? ;D

    Svara

Kommentera

