Jag vann igen

20120215-211515.jpg

Fick en avi att jag hade ett paket att hämta ut. Kunde verkligen inte komma på vad det var och när jag såg att det vägde drygt 4kg blev jag ännu mera fundersam.

Det var en vinst:)
Jag var med i en tävling på Hippokraten och vann en akutväska för häst från Agria. Kanonbra att ha med sig i transporten.
Det är bomull, sterila kompresser, koksaltlösning, vetraps, brems, sax, gasbindor och lite annat. Plus telefonlista och beskrivningar på olika förband.
Kul att vinna saker:)

20120215-212027.jpg

2 responses to this post.

  1. Vilken vettig vinst!!! Annat än ett par grytlappar eller nåt…

    Svara

Kommentera

