Särbehandlade

Stackars Godis gillat inte att gå barfota och vara nyverkad samtidigt som det har blivit kallt och stenhårt i backen. Han fick jätteont i bakhovarna och ville inte alls gå i hagen. Helt förståligt då det är puckelpist bitvis. Som tur är verkar inte de andra ha alls ont av det.

Men Godis och Gullan har det numera så bra att de kommer in och sover i box varje natt och får gå i en egen, icke upptrampad hage. De ser helnöjda ut men att bli lite särbehandlade🙂

2 responses to this post.

  1. Jag kan inte fatta att jag hittade din blogg.

    För ca 2/3 år sen lämnade jag och min mamma tillbaka Goding, till Malin.
    Vi hade haft honom i 3-4 år.
    Jag hade en c-ponny och mamma hade Goding.
    Jag brukade rida Goding ibland oxå.
    Mamma hade inte tid att rida och kunde inte ge honom den träning han behövde, så hon tog det svåra beslutet att lämna tillbaka honom
    Jag saknar honom så grymt mycket och nu när jag kollar på bilderna på så bli man ju gråtfärdig, ser att han har det bra🙂
    Eller, gråter faktiskt :’)
    Det var så längesen jag såg honom! Lilla bäbisen min :’)
    Guuud så jag saknar honom :’)

    Ha det så bra!🙂
    //Rebecka

    Svara

    • Hej

      Oj vad kul att höra från dig🙂
      Du får jättegärna berätta mera om hur han var när han var hos er.
      Han är en helt underbart häst, helt klart det SNÄLLASTE hästen jag någonsin träffa.

      Han verkar trivas och mest trivs han när han blir extra bortskämd.

      Om du har möjlighet får du gärna komma och hälsa på honom.

      Svara

Kommentera

