På min önskelista

Kolla dom här små, hur söta som helst. Jag vill ha en hel hög🙂 Har varit väldigt snäll i år så några små ponnysar kan ju inte vara för mycket begärt.

 Fast dom skulle väl försvinna i leran. Men å andra sidan går det ju att ha dom inomhus.
 

3 responses to this post.

  1. Ja, de är söta, mycket söta. Jag skulle vilja skaffa en shettis eller två så småningom, de kan få gå på tomten och käka gräs och hälsa på mig i köket då och då, haha.

    Svara

  2. Men falabellorna är ju snäppet pluttigare, det får medges. De är ju lika stora som min hund ju. *s*

    Svara

Kommentera

