TingvaLee & Tara

Snällare häst än Tara får man nog leta efter. Vi var tvugna att lösa ”barnpassningen” av minsta dottern på tre år idag så hon fick hänga med på ridturen.

På med gamla westernsadeln, upp med mig, upp med TingvaLee och sen ut i skogen. Tara rörde inte en min. Eftersom jag bara kunde skritta fick Emma galopperad iväg själv med Gullan en bit in i skogen så hon skulle få springa av sig lite. Visst, Tara tyckte väl det var lite orättvist men hon gör inga dumheter utan jag kunde lugnt skritta vidare med litet barn framför mig🙂

Världens snällaste häst🙂

One response to this post.

  1. Världens bästaste och sötaste Tara!

    Svara

Kommentera

