Julklappstips

Så fräcka🙂 Klart man blir gladare med ett par leoparddojjor i stallet.

Mera rosa

Klart det måste vara en kortlek med hästar 

Jag är ju täckesgalen och detta var läckert. Fast dom flesta vi har är marinblå alt. svarta. Lättast att matcha.

Alla sakerna är från Filippa´s Ridsport, finns mycket fint där.

4 responses to this post.

  1. oj den önskelistan har jag näst intill redan uppfylt…har regntäcket och kan berätta att det är mattare i färgerna än vad man tror när man ser bilder på det, grimman har jag oxå den enda lurviga jag har…gillar den skarpt…å grimskaftet har jag oxå:) skorna tror jag att ja skippar…har klickat hem ett par rosa ridskor…de kommer upp på bloggen så gort jag fått hem dom

    Svara

Kommentera

