Senaste inköpet – en NÖDVÄNDIGHET

Igår kom jag på att det var dags att köpa ny almanacka igen. Det är då man märker hur fort ett år går. Tycker inte det var länge sedan jag beställde en. Jag brukar köpa Hästalmanackan från Min almanacka. Passa ju när man är hästnörd och jag har även ett snyggt läderfodral till som man kan få plats med lite annat också.

Och jag måste ha något att skriva upp vad som händer och sker i annars finns det inte. Totalt bortvimsad utan almanacka🙂

Och 2012 års almanacka är det ju galoppisar på – pefekt🙂

2 responses to this post.

  1. Blir också totalt borta utan almanacka. Tyvärr brukar jag även vimsa bort almanackan…

    Svara

  2. Hej,
    vad kul att du använder almanacka att skriva i. Det gör jag också. Minnet är bra, men det är kort…
    Skulle vara intressant att få lite feedback av dig vad du noterar och hur du följer upp det? Jag har nämligen funderat i ett år och nu till 2012 gett ut en träningsdagbok med kryssalternativ. Det är steg 1 och utvecklingen har redan börjat till 2013.

    Mejla mig din adress, skulle vara tacksam för feedback inför framtidens utveckling.
    info@hastalmanacka.se

    Lycka till häståret 2012! MVH Anette

    Svara

Kommentera

