Snabbt uppvaknande

20110926-074353.jpg

Vad jag älskar att behöva kasta mig ur sängen på morgonen. Tigra kommer in och ropar att jag måste skynda mig ut för Berra står på vägen. Då klär man på sig väldigt snabbt. Som tur var hade en gubbe stannat och hade lite koll men han visste inte hur han skulle sätta på grimman som Vilda hämtat. Berra var hur cool som helst, åt gräs och tyckte det hela var rätt ok. Hur han kommit ut vette sjutton, staketet är helt och kompisen är kvar i hagen. Nu är han sur för att han är tillbaka i hagen😉

4 responses to this post.

  1. Mysigt uppvaknade… Måste ha varit en riktig chock!

    Svara

  2. oopps, så kan det gå. Antar att han kan hoppa då, haha.

    Och på tal om hopp så hoppas jag få slippa vakna så abrupt, jag behöver mitt kaffe innan jag fungerar. *s*

    Svara

Kommentera

