Höstritt

Var ute en sväng på Gullan igår, min lilla häst som ändrar humör tre gånger per dag. Igår var hon….ja…inte fullt lika underbar. Lite motvillig och inte supermycket på hugget. Vissa dagar går hon som en dröm men igår var inte en av dom😉

Men hon är söt ändå.

Och höstigt var det, nu är nog sommaren slut😦

One response to this post.

  1. Hösten känns rätt avlägsen här än så länge… har haft över 30+ hela veckan, när det gått över +35 så har hästarna fått gå in i stallet då det ändå är lite svalare där. Dock brukar tyvärr hösten hitta hit också så småningom och jag längtar inte. Vill ha sommar jämt. Eller nä, jag gillar våren bäst så det kunde få variera mellan vår och sommar bara, det räcker gott för mig så skippar jag vinter och höst. *s*

    Svara

Kommentera

