Beslutsångest

Ska köpa nya benskydd till Gullan. Har väl redan ett antal varianter men inga som jag är riktigt nöjd med. Och jag har länge suktat efter dom här skydden: VenTECH från Professional choice.

Nu är den svåra frågan, vilken färg?

 

 

 

Så här står det om dom hos återförsäljaren:

Ventech Elite Idrottsmedicin Boots!

Nu med Ventech ™-teknik, är Elite Idrottsmedicin Boot lätt och mångsidigt med en ventilerad, kalkstensbaserade neopren yttre och UltraShock ™ foder. Ventilerade neoprene överensstämmer med din häst, ger värme och fukt att fly, och håller din häst sval, bekväm och fungerar optimalt. Boot ger 360 graders skydd, skydd kanonen ben, senor och mjukdelar, och har visat sig absorbera över 26% av energin från hov inverkan. Den unikt designade uppskov bandet sträckor med varje steg, för full ankel rörlighet och bidra till att undanröja översträckning av kotan. Den distinkta vinkel på detta bandet garanterar korrekt tillämpning, se stöveln ger maximalt skydd. 30-dagars pengarna tillbaka garanti / ett års garanti, eller som krävs enligt lag.

 

Jag tror jag vet vad en viss person tycker😉

4 responses to this post.

  1. vilken färg har hon på övrig utrustning?
    ställ den frågan…sedan köp det som passar till det

    Svara

    • Ja jag vet, ska man vara smart så ska man tänka så och då blir det blått. Men jag älskar rosa, fast på en fux är det ju inte jättevackert😉

      Svara

  2. De med stjärnor är ju urläckra! Och har inte ni stjärnor i tävlingsdressen???

    Svara

Kommentera

