Snyggaste sadelkammaren

Kolla in denna sadelkammaren. Jag VILL HA!

Petter, hem och börja tapetsera! (Fast han kommer inte vilja ha dom färgerna😉 ).

Finns många flera bilder på hennes blogg (http://mimmishastliv.blogspot.com ). Helt underbart med någon som går ifrån det vanliga tänket hur en sadelkammare ska se ut.

2 responses to this post.

  1. Kanske inte de allra snyggaste tapeterna, men smaken är som baken…

    Har däremot sett de snyggaste gardinerna nånsin i en sadelkammare, hemvirkade med hästmönster. Har tyvärr ingen bild på dem.

    Svara

  2. Visst har hon ett underbart sinne för färger, Mimmi.🙂
    Tack för kommentaren hos mig också, det var ju alls inte meningen att vi skulle köpa häst här i Tyskland, det kostar ju massor att skeppa dem och då vi flyttar till USA inom en snar framtid så hade vi egentligen tänkt vänta med häst till dess. Men så dök knashästen upp i stallet där jag red och så blev det som det blev. Stackaren har ju skeppats runt från land till land från stall till stall i ett par år innan hon kom till mig så jo, det var nog tur för henne att hon hamnade på rätt plats tillslut.🙂 Fast mest tur hade nog jag ändå, hon är fin, min knashäst.🙂
    Ha en fin fortsättning på helgen. /Jeanette

    Svara

Kommentera

