Mina finaste damer.

Jag vet att man inte ska favorisera någon häst, är som med barnen. Men både Gullan och Lass är speciella och jag har haft dom längst så dom har en speciell plats.

Mina finaste😀

Nu har vi iallafall bestämt oss för att lämna ut Lassfoder. Eftersom hon inte blev dräktig känns det tråkigt och ganska onödigt att hon bara ska gå i hagen. Hinner tyvärr inte rida henne också. Det är ju antingen tävlingshästarna eller turridningshästarna som tränas och hon hamna emellan och det känns inte bra. Då är det bättre hon får komma till någon som hinner med just HENNE. Hon är superfin att rida och det märks verkligen inte att hon är 17 år. Hon har inte fattat att hon är tant😉

Vi har sagt att hon ska vara max 15 mil ifrån oss för att man ska kunna ha lite koll. Det är också anledningen att jag aldrig kommer sälja henne, är livrädd att hon ska bli dåligt omhändertagen.

Lilla, söta och speciella tanten.


2 responses to this post.

  1. Vad fina tjejerna är! Och så lika varandra, är de släkt?

    Svara

Kommentera

