Letande

Vi är på jakt efter trevliga och mysiga nordsvenskar, någon som har några över? 🙂

Finns MYCKET hästar till salu men det är ju tyvärr inte riktigt alla som passar. Och hittar man någon som passar så är den i norra Norrland, en aningens långt att åka kan jag tycka. Men vi har (som det verkar) två vettiga hästar klara iallafall.

Sen har jag ju sett att det går totalt fyra tjocka och präktiga nordisar i närheten av oss, så jag tänkte faktiskt vara fräck och knacka på och fråga om dom är ridbara. Man vet ju aldrig 😉

Under tiden är det bara tusen saker till som ska fixas, men kul är det.

Nya hästen (inte vår) verkar trivas, ska bli spännande att se hur hon beter sig om några veckor när hon blivit mera hemmastadd. Min erfarenhet säger mig att det första lugnet inte alltid håller i sig 😉

 

Kommentera

