Efterlysning!

Jag ska nog sätta ut en efterlysning på mina armmuskler, för dom har tydligen försvunnit;)

Var på andra praktikdagen i fredags och det funkade bra. Enda problemet var just detta med armmusklerna. Andra hästen jag red märkte ganska snabbt att klenisen som satt på ryggen inte kunde hålla igen tillräckligt så han bestämde tempot. Han gjorde ju absolut inga dumheter utan han tyckte bara att han skulle bestämma tempot. Men jag överlevde trots att det kändes som om jag skulle dö och då var detta bara 2 km. T.R.Ä.N.I.N.G!

Övrigt som jag sysselsatte mig med den dagen var att mocka runt 15 boxar. Som tur vad bjöd dom på supergod mat och gottigt fikabröd:)

Nästa praktikdag är nu på torsdag. Ser fram emot det!

Kommentera

