Lilla prinsessan-bild

Här kommer en bild på Kasira Sunshine. Emma tog den i stallet idag.

2 responses to this post.

  1. Posted by Ellen ridelev on 18 december 2009 at 17:42

    Ååh, vad söt hon (om det inte är en han, men jag gissa på namnet:) är! Är det den nya hästen? För ni skulle väll få en ny häst? 😀 Goda nyheter jag har helt nya ridkläder!!!:D Svarta ridbyxer (äntligen har jag hittat några. Dem var på någon rea tror ja. Köpta på Skara hästsport och zoo för ungefär ca 500 kroner), och en rosa fliströjja (assnygg!!!) också ska jag få mammas gamla svarta väst att ha till (för en blå är ju inte snyggt) men detta vet jag inget om;) för jag ska få det i julklapp:D

    Kram Ellen<3333

    Svara

Kommentera

