Petter, läs INTE detta

Jag har hittat en häst jag vill köpa:) Med bra stam, som är dräktig. ”Tyvärr” med HBLhingst men det blir väl häst av den med.

(Jag sa ju att du INTE skulle läsa). Ett fint litet fuxigt fbl sto.

(Nej Emma, jag har inte blivit knäpp;)).

Gullan (fux, fbl och sto) är rar när hon sover och när hon får som hon vill.

Jag funderar redan på vilken hingst jag vill betäcka denna nya med. Ska genast sluta!

4 responses to this post.

  1. Posted by emma on 03 december 2009 at 9:11

    Tycker absolut att du ska satsa på en Gullan nr 2.. du kan OMÖJLIGT hitta en till som är som hon, så det kan bara bli bättre.. 😉

    Svara

  2. Hahaha, underbart! Detta var sannerligen ett bra tips på hur man på ett smidigt sätt kan droppa vissa kanske ganska oönskade nyheter 🙂

    Svara

  3. Posted by emma on 03 december 2009 at 23:03

    Haha ja hon är ju ALLTID snäll å rar.. 😉 aldrig nåt fuffens för sig, alltid samma humör varje dag, ändrar absolut inte humör lika fort som jag säger tittut.. En klockren häst, stabil som få.. 😉

    Svara

Kommentera

