Dumma frågor som alltid kommer

Fick mig ett gott skratt när jag kollade på Anna´s blogg. Där hade hon gjort en lista på dom tio vanligaste frågorna man får när man berättar att man sysslar med hästar. Den är klockren!

1. Håller du på med hästar?
2. Har du en egen häst?
3. En alldeles egen?
4.Är du inte rädd för dem, de är så stora?
5. Vad kostar en häst?
6. Men vad kostar det att ha en häst per månad?
7. Men tar det inte massor av tid?
8. Hur hinner du?
9. Har du förhållande, tänkte det tar så mkt tid?
10. Rider din respektive också?

Och slutklämmen…

– Jag har ridit en gång, när jag var liten, på djurpark.

Alla av dessa frågorna har jag fått MINST en gång. Och ALLA som säger ”jag har ridit en gång” fortsätter med ”fast då ramlade jag av” 😉


3 responses to this post.

  1. ha ha ha! jo tack dom har jag hört en massa gånger!!!

    Svara

  2. Hahaha ja det är sjukt störigt!

    Svara

  3. hahah kul frågestund…Ha nu en härlig måndag.. kram=)

    Svara

Kommentera

